تبلیغات

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 137
  • بازديد ديروز : 15
  • بازديد کننده امروز : 21
  • بازديد کننده ديروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 228
  • بازديد ماه : 1,079
  • بازديد سال : 8,023
  • بازديد کلي : 49,217
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.215.177.171
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

ویژگی های ابزار TexTools:

  • Align Edge: تراز کردن گروه UV با لبه ی UV انتخاب شده.
  • Rotate 90: چرخاندن گروه UV به اندازه ی 90 درجه و تراز کردن آن با مرز قبلی.
  • Align Verts/Faces: تراز کردن لبه ها یا ورتکس ها با جهت مرز؛ یا تراز کردن گروه UV از سمت جلو با جهت مرزها.
  • Sort H/V: تراز کردن، دسته بندی، و تنظیم کردن گروه های UV به صورت افقی یا عمودی در یک جهت.
  • Iron Faces: آنراپ کردن صورت های انتخاب شده در ویوپورت به یک گروه UV در حالت Face mode. این گزینه معمولا یک روش سریع تر برای unwrap کردن بجای علامت زدن لبه های مرزی می باشد.
  • Select similar: انتخاب گروه های UV مشابه بر اساس گروهِ انتخاب شده و مطابقت دادن آن با توپولوژی سایر گروه ها.
  • Select Overlap: شناسایی تمام گروه های UV که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و انتخاب بخش هایی که یکسان هستند.
  • Select Island Bounds: انتخاب مرزهای لبه ی تمام گروه های UV در نمای سه بعدی.
  • Checker Map: اختصاص دادن یک checker map به اشیاء انتخاب شده یا چرخش بین دو checker map. زمانی که یک
  • checker map به یک شئ اختصاص داده می شود، نما به حالت تکسچر تغییر پیدا می کند.
  • Reload Textures: بارگذاری مجدد تمامی تکسچرها در فایل blend فعلی.

__________________________________________________________________________________________

TexTools for Blender

TexTools is a free addon for Blender with a collection of UV and Texture related tools.
Current features

Align Edge: Aligns the UV island to the current UV edge selection
Rotate 90: Rotate the UV island 90 degrees and align to previous bounds
Align Verts/Faces: Align selected edges/ verts to the bound’s direction. Or align UV islands in face mode to the bounds direction.
Sort H/V: Align, sort and line up UV islands horizontal or vertical in one action.
Iron Faces: Unwraps selected viewpoert faces Face mode into a single UV island. This is often a quicker approach of unwrapping as opposed to marking the boundary edges (mark seams).
Select similar: Selects similar UV islands based on the UV island input selection and matching UV Island topology.
Select Overlap: Collects all UV islands that overlap each other and select of each group all except for one island.
Select Island Bounds: Selects the edge bounds of all UV Islands in the 3D viewport.
Checker Map: Assigns a checker map to the selected object or cycles through 2 checker maps. When a checker map is assigned it changes the view to texture mode.
Reload Textures: Reload all textures in the current blend fil

منبع : سایت سافت ساز و سایت اورموشن Evermotion

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

یک مرجع کامل برای افرادی که به دنبال شروع در زمینه مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن و موشن گرافیک هستند، می باشد. ما در این راه از ابتدا تا انتها در کنار شما هستیم تا به کسب درآمد واقعی از این راه برسید. مطالب این سایت هر هفته به روز می شود و برای کسانی که علاقه مند به این مبحث هستند یک خانه امن به حساب می آید. تمام اخبار در نشانی زیر بارگذاری می شود و لذا برای اطلاع از مطالب جدید کانال زیر را در اینستاگرام دنبال کنید : https://www.instagram.com/pars_a.r.t در ضمن تا اطلاع ثانوی نرم افزار اصلی مورد استفاده Blender می باشد.